اخبار ویژه
با حضور فرمانده سپاه فجر،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس ،دکترزارع معاون دادگستری استان ،ریاست اداره صنعت معدن وتجارت استان ومسئولان سپاه فجر

آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر / بزرگداشت هفته بسیج کارگران و کارخانجات

کد خبر : 16520
دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 09:59

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس: در سال جاری تمام تلاش ما باید در راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر باشد. گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است/ در این مراسم از پوستر هفته کار و کارگر و همچنین سه پوستر با موضوع گرامیداشت شهدای شاخص قشر کارگری شهیدان والامقام ابوذر غواصی، محمد کلاته و عبدالحسین برونسی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس، آئین گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور فرمانده سپاه فجر،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس ،دکترزارع معاون دادگستری استان ،ریاست اداره صنعت معدن وتجارت استان ومسئولان سپاه فجر برگزار شد.در این مراسم همچنین از تمثال شهدای شاخص قشر بسیج کارگران و کارخانجات ؛ شهیدان والامقام ابوذر غواصی، محمد کلاته و عبدالحسین برونسی و پوستر هفته کار و کارگر رونمایی شد. سردار بوعلی در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر، گفت: قشر کارگر یکی از ارکان اصلی تولید در کشور است و گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است. وی با تاکید بر اهمیت هم افزایی و همراهی همه دستگاه ها برای حل مشکلات مردم، گفت: اقشار تخصصی بسیج مانند سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان بسیج صنعت و معدن فارس نیازمندی ها و مشکلات پیش روی مسئله تولید در استان را شناسایی و طرح های لازم را برای حل این مشکلات به مسئولان و نمایندگان استان ارائه کنند. فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه فارس با تمام امکانات و ظرفیت ها برای کمک به مسئولان در راستای حل مشکلات قشر کارگر آمادگی دارد، گفت: در سال جاری تمام تلاش ما باید در راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر باشد تا هر چه بیشتر رونق اقتصادی، تولید و اشتغالزایی را در استان فارس شاهد باشیم. رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس در این آئین با تاکید بر نقش کارگران بسیج و بسیج اصناف در یاری رساندن به مردم گفت:خوشبختانه بسیج مهندسین در عارضه یابی مسائل اقتصادی از تخصص و امکانات بالایی برخوردار بوده و در بسیاری از مسائل اقتصادی و حتی در راستای راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد نقش مهمی ایفا نموده است. رابطه موثر و تنگاتنگ با بسیج اصناف مهندس"ایزدی"با بیان این که سازمان صنعت،معدن و تجارت با بسیج اصناف رابطه موثر و تنگاتنگی دارد،یادآور شد:سازمان بسیج کارگری این استان با روحیه قوی خود در بسیاری از مشکلات از تولید تا توزیع کالاهای اساسی مردم همکاری مضاعفی داشته و هر لحظه پای کار حاضر شده است. ضرورت افزایش تولید و تامین کالاهای اساسی رئیس صمت فارس با تاکید بر اهمیت و نقش جامعه کارگران گفت: با توجه به نیاز مردم به کالاها و اقلام ضروری این روزهای مردم،با هم افزایی، همدلی و همفکری دستگاه های مربوطه است که می توان با کمک به کارفرمایان رفع مشکلات کارگران را رقم زد.
ارسال توسط : خبرنگار فارس
بازدید
دیدگاه