اخبار ویژه
امام جمعه موقت شیراز

اقتصاد مقاومتی پایه‌ اشتغال‌زایی در کشور قرار گیرد

کد خبر : 8565
شنبه 7 مرداد 1396 - 10:56

امام جمعه موقت شیراز گفت: باید برای مردم کار ایجاد کرد و اشتغال‌زایی مورد توجه مسئولان و دست‌اندرکاران قرار گیرد و فنی‌ و حرفه‌ای می‌تواند پایه خوبی برای اقتصاد مقاومتی در کشور باشد

 

به گزارش بیکافارس حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی دیروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز دعوت به تقوا را مأموریت اصلی انبیا و ائمه بیان کرد و اظهار داشت: اگر مسئله امامت و رهبری بعد از پیامبر مشخص نبود رسالت معنا و کاربردی نداشت و راه انبیا با ختم رسالت تمام نمی‌شود و همه‌ پیامبران جانشین‌هایی داشتند و پیامبر اسلام(ص) زمانی دین را کامل کرد که جانشین مشخص کرد.

امام جمعه موقت شیراز با بیان کرد: شیعه معتقد است امام باید معصوم باشد و طبق حدیثی از پیامبراسلام(ص) که در کتاب‌های معتبر سنی و شیعه نوشته شده است، پیامبر فرموده که بعد از من 12 امام می‌آید و علمای اهل سنت این موضوع را انکار نمی‌کنند.

رضوی اردکانی افزود: امامت چیزی نیست که کسی آن را خلق کند، امام باید معصوم باشد تا مردم را به بیراهه نبرد و محکم‌ترین دلیل در قرآن برای اثبات معصوم بودن ائمه، آیه تطهیر است.

وی در مورد انتخاب شهردار برای شهر شیراز اظهار داشت: نباید شورای شهر فرد ضعیف، ناتوان، بی‌دین و بی‌تخصص را برای سمت شهرداری شهر شیراز انتخاب کنند، پس باید برای انتخاب این سمت دقت لازم انجام شود. 

امام جمعه موقت شیراز با گرامیداشت سالروز برگزاری نخستین نمازجمعه به امامت آیت‌الله طالقانی گفت:  در 900 نقطقه در سراسر کشور نماز جمعه برگزار می‌شود و در استان فارس 77 نقطه استان هم  نمازجمعه برقرار است و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده آیت‌الله مشکینی بیان کرد: این عالم بزرگوار منشا خیرات بسیاری شده‌اند و از ایشان کتاب‌های آموزنده‌ای به یادگار مانده است. 

رضوی اردکانی هنوان کرد: باید برای مردم کار ایجاد کرد و اشتغال‌زایی باید مورد توجه مسئولان و دست‌اندرکاران قرار گیرد و فنی‌ و حرفه‌ای می‌تواند پایه‌ خوبی برای اقتصاد مقاومتی باشد

ارسال توسط : خبرنگار فارس
بازدید
دیدگاه