اخبار ویژه

اولین دوره از مسابقات دوچرخه سواری کارگری در شهرستان فسا

کد خبر : 9352
شنبه 22 مهر 1396 - 13:54

تعالی روح انسان در گرو داشتن جسمی سالم است

 اولین دوره از مسابقات دوچرخه سواری کارگری توسط اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فسا  برگزار گردید.در این باره ذبیحی  رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان فسا گفت : در یک جمله باید گفت جوانان در ورزش  حماسه می آفرینند و می توان بی مبالغه گفت که جوانان ایران اسلامی فرزانگانی هستند که با کمی سن، گویا سال ها تجربه علمی اندوخته اند که این چنین در عرصه رقابت های علمی می درخشند.

تعالی روح انسان در گرو داشتن جسمی سالم است ، ورزش روح و جسم انسان را پرورش  می دهد.  وی همچنین عنوان نمود:  اداره تعاون ، کار ور فاه اجتماعی در پی آن است که ورزش را در رشته های مختلف در بین ادارات و واحدهای کارگری گسترش دهد .

وی عنوان داشت : اکثر کارگران از نیروی جوان هستند و یکی از اهداف این اداره رشد ورزش در بین کارگران می باشد .ذبیحی اظهار داشت: یکی از اهداف  اداره تعاون ، کار ور فاه اجتماعی شهرستان فسا توسعه و رواج تمام رشته های  ورزشی می باشد .

در این دوره از مسابقات تعداد 24 دوچرخه سوار به عنوان شرکت کننده در دو رده سنی جوانان و بزرگسال  حضو رداشتند که تعداد 6نفر در دور رده سنی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند .

 

 

ارسال توسط : خبرنگار فارس
بازدید
دیدگاه