اخبار ویژه

معاون اول رئیس جمهور طرح توسعه رینگ اسپرت نی‌ریز را افتتاح کرد

کد خبر : 10420
شنبه 7 بهمن 1396 - 14:10

معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح توسعه رینگ اسپرت نی‌ریز را افتتاح کرد.


 


 

 

به گزارش بیکافارس، طرح توسعه رینگ اسپرت نی‌ریز که در حوزه تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی فعال است، هم اکنون به عنوان بزرگترین شرکت تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی در ایران و خاورمیانه به شمار می‌رود.

این کارخانه همچنین تولید کننده رینگ آلومینیومی به ظرفیت سالانه یک میلیون و 200 هزار عدد رینگ است.برای راه اندازی طرح توسعه این مجموعه صنعتی بیش از 30 میلیون یورو معادل 130 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

با بهره‌برداری از طرح توسعه این کارخانه که سومین کارخانه بزرگ تولید رینگ اسپورت خودرو جهان است، مجموع ظرفیت اسمی تولید این مجموعه به بیش از 2 میلیون و 100 هزارعدد رینگ در سال افزایش یافت.

این واحد تولیدی در حال حاضر انواع رینگ‌های آلومینیومی را برای خودروسازان ایرانی تولید کرده و در کنار آن سایر قطعات موتوری مانند فیدبک‌تایر و اویل ماژول نیز تولید می‌کند.

همچنین در این واحد تولیدی امکان تولید رینگ در تمامی سایز‌ها از سایز 13 تا سایز 19 برای محصولات در این مجموعه صنعتی فراهم شده و هیچ گونه محدودیتی نیز وجود ندارد و مشتریان محصولات این شرکت خودرو سازان داخلی از قبیل شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و کرمان‌موتور هستند.

انتهای پیام/ ت

ارسال توسط : خبرنگار فارس
بازدید
دیدگاه