اخبار ویژه

پیام سرگرد محمد جواد مختاری مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس به جامعه کارگری و کار فرمایی استان فارس و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات:

کد خبر : 16856
دوشنبه 17 خرداد 1400 - 14:45

مقام معظم رهبری دامت برکاته :به مردم عزیزمان عرض میکنم ملّت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند.

بسم الله الرحمن الرحیم***** همانطوری که همه می دانیم انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۸ ماه خرداد امسال برگزار می‌شود. در انتخابات امسال ،دشمنان و بدخواهان با بکارگیری ترفندهای مختلف، تلاش بسیاری می‌کنند تا مردم را ازانتخابات مایوس کنند، این در حالی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران، حق رای از مهمترین اختیارات قانونی ملت است. مردم با مشارکت بالا در انتخابات، پیام اقتدار ایران را به جهان مصادره و نظام را در ترسیم چشم انداز مطلوب همراهی می کنند تا زمینه برای حرکت به سوی گام های آتی توسعه و پیشرفت تسهیل شود. با توجه به شرایط پیچیده اقتصادی، تحریم، کرونا ؛ نمی‌توان فشارهای معیشتی که بر زندگی مردم سایه انداخته است را انکار کرد، اما تزریق یاس و ناامیدی به جامعه مشکلی را حل نخواهد کرد. گرانی و تورم باعث قهر با انتخابات نشود، زیرا دشمن سعی دارد تصویر مخدوش و یاس آلودی از نظام در ذهن مردم ایجاد کند در صورتیکه آینده به یقین خوب و روشن خواهد بود و با انتخاب دولت شایسته و انقلابی بسیاری از مشکلات و چالش‌های معیشتی و اقتصادی رفع می‌شود. پس از مشارکت حداکثری انتخاب اصلح اولویت بعدی است که در سرنوشت چندسال آینده کشور بسیار مؤثر خواهد بود. ما که در انتخاب لوازم زندگی حتی لباس، روزها تحقیق می‌کنیم تا انتخابی درست داشته باشیم، طبیعتاً برای انتخاب صحیح آینده کشور نیز باید دقت لازم را داشته باشیم که حضرت آقا در سخنان اخیرشان معیارهای فرد اصلح را در اختیارمان گذاشته اندتجربه گذشته به ما نشان داده است که همواره انتخاب درست و آگاهانه در کنار درایت و اتحاد برای برون رفت از مشکلات راهگشا بوده است. سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس به عنوان خدمتگزار کوچک جامعه کارگری و کارفرمایی؛ از این جامعه بزرگ که با خانواده هایشان نزدیک به چهل درصد جمعیت کشور را تشکیل میدهند درخواست دارد که با لیبک به دعوت مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، راهی که کشورمان در 4 و چه بسا 8 سال آینده در پیش میگیرد را خود انتخاب کنند. سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس
ارسال توسط : خبرنگار فارس
بازدید
دیدگاه